الأربعاء، 29 سبتمبر 2010
احكى وقول
فى اولى حكايات حكاوى القهاوى كنت واقع فى حيرة ابتدى بأي حكاية واى نوع حكايات انا عشتها او حكايات اتحكيتلى او حكايات قرأها ووقفت مع نفسي وقفه مصحوبه بحيرة كبيرة وزي معبد الحليم قال لو بدينا ياحبيبي نبتدى بمين الحكايه سألت نفسي نفس السؤال وهان استحضرنى الهام ان اكتب مايخطر على زهنى وبعد تفكير عميق مصحوب ببعض الشوشرة من اصدقاء جمبى ققرت انى ابتدى ب
الاشتراك في:
تعليقات الرسالة (Atom)
بجد المدونه جميله اتمنى ان تستمر كفايه انها طمنيتنى
ردحذف